سلنا سلنا ، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

خداوندگار ماه

عادت های زیبا

1394/3/26 13:35
نویسنده : بیتا
89 بازدید
اشتراک گذاری

سلام، امروز میخواستم در مورد عادت های دختر کوچولوم بنویسم، عادت هایی که گاهی ماهانه و گاهی به طور هفتگی عوض میشن، دخترم این روزها عادت به دست خوردن پیدا کرده هفته گذشته دستشو مشت میکرد بعد میذاشت توی دهنش و گاهی میخواست در همین حالت مشت دومم بزاره تو دهنش که به ظور یقین تو دهن کوچولوش جا نمیشدن و به لیس زدنشون اکتفا میکرد، این هفته همین کارو انجام میده ولی دستشو باز میکنه و می خواد انگشتاشو با زبونش لمس کنه ولی گاهی به قدری دستشو داخل میبره که حالت تهوع بهش دست میده، عزیزم انقدر با لذت اینکارو انجام میده و ملچ و مولوچ میکنه که انگار خوشمزه ترین غذای دنیا رو میخوره، یک بار هم وقتی داشت انگشتاشو میبرد طرف دهنش اشتباهی یکیشون رفت توی بینیش و دخترم با حالت تعجب و چشمای باز نمی دونست چی کار کنه،کوچولوی شیطون من اصرار داره در حین دست خوردن حرفم بزنه صداهایی مثل آقاااااا و قوووو و یک سری آواهای قشنگ از ته گلوش،وقتی از کنارش دور میشم چنان صداهایی در میاره که یعنی منو تنها نزار و گاهی که کار دارم پستونک میذارم دهنش الکی پستونکو میندازه و غرغر میکنه ، دیروز برای اولین بار انگشتهای پاشو گرفت و برد سمت دهنش ولی خداروشکر تمایلی به خوردنشون نداشت، سلنا کوچولو عاشق آب بازیه وقتی هر 2 روز در میون با بابابی میره حموم دلش نمیاد از زیر آب بیاد بیرون و گاهی هم وقتی حمومش تموم میشه شروع میکنه به گریه کردن ، دخترک کنجکاو من تازگیا دلش میخواد توی بغل بشینه و وقتی اطرافیان صحبت میکنن با دقت به دهنشون نگاه میکنه و فکر میکنه که با خودشن بعضی وقتا میخنده بعضی وقتا جواب میده و سریع سرشو به طرف صحبت کننده بعدی برمیگردونه،وقتی پستونکش می افته بابایی دست کوچولوشو میگره تا بتونه پستونکشو هل بده طرف دهنش  دو هفته پیش دخترکم خودش این کارو انجام داد و ما یه عالمه تشویقش کردیم، ما خیلی باهاش صحبت می کنیم و براش توضیح میدیم کجاییم چی کار میکنیم و اون با چشمای قشنگش با دقت به حرفای ما گوش میکنه، از شروع سه ماهگیش به قول بابایی باهاش درس کار میکنیم یک سری کتاب با اشکال مختلف داره که بهش نشون میدیم و این رنگهای مختلف براش خیلی جذابه، به عنوان یک مادر تمام حالت هاش برام زیبا و دلنشینه و دلم میخواد لحظه به لحظشو ثبت کنم  به قول جاری خوبم من سلنا رو در کنار قشنگترین لحظاتم دارم و از بودنش نهایت لذتو میبرم، خدایا سپاس به خاطر این همه خوشبختی...

 

پسندها (1)

نظرات (0)