سلنا سلنا ، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

خداوندگار ماه

لحظات دوست داشتنی کنار هم

1394/1/31 15:42
نویسنده : بیتا
96 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ، سلامی به خوشبویی عطر تن تو، امروز دیدم خاطرات مثل باد بهاری از لحظات زندگیمون عبور میکنن و به مرور از یادمون پاک میشن و من هنوز هیچ کدومشونو ثبت نکردم، روزهامون پر از قشنگیه زمانهایی که به هم نگاه میکنیم و حرف همدیگرو از نگاهامون درک میکنیم، همیشه میگفتن زبون نوزاد گریه هست ولی تو اینجوری نیستی گل قشنگم تو حرفاتو با یه صدای خوشگل که از ته گلوت میاد به من میفهمونی، زیبای من وقتی گرسنه میشی اول با اه اه به مامان میگی گرسنه ای و اینقدر صبوری میکنی تا بتونم از وجودم بهت مهر بدم ، لحظاتی که شادی و سرزندگی در تمام وجودت موج میزنه برای ما حرف میزنی و دستا و پاهاتو تو هوا تکون میدی و صداهایی مثل قه و قا که از ته گلوت میاد تمام وجودمونو پر از انرژی میکنه،مطمئنم روزی دلم برای تمام این لحظات لذت بخش نوزادی به شدت تنگ میشه و امروز صفحه سفیدی مخصوص خاطرات قشنگ تو همراه با لبخندهایی سرشار از انرژیت در ذهنم برای همیشه جک کردم، صفحه ای مال تو مال من مال خوشبختی ما ...

niniweblog.com

پسندها (3)

نظرات (0)